Történt egy szép áprilisi délután, hogy másodmagammal elindultam a Matchba egy kis bevásárló körútra. Mivel április 6.-án bezártak egy közel fél évre átalakítás miatt, gondoltuk, előtte kihasználva az akciókat, szétnézünk és bevásárolunk (amúgy is esedékes volt:) ).

Egy-két akciós áru is került a kosarunkba, és teli kosárral áltunk be a sorba. Mikor odaértem a pénztáros "hölgyhöz" bátorkodtam megkérdezni, hogy lesz-e nagyobb akció, ugyanis mint már említettem fél évre bezárnak, hogy ne maradjon rájuk az áru. Erre a pénztáros fennhangon kérdezte tőlem, hogy idézem: "Miért? Magának ennyi akció nem elég?" Kicsit meglepődtem mind a hangnemen, mind pedig a hozzáállásán, de betudtam annak, hogy már kicsit későre járt és biztos elfáradt az egész délutános ácsorgásban.

Miután fizettünk, de még a pénztárnál voltunk gondoltam átnézem a blokkot, mert két akciós termékünk is volt. Persze a gyanúm beigazolódott és az eredeti áron számolta el. Gondoltam visszalépek és szólok neki, hogy ezek akciós termékek. Azt meg kell jegyeznem, hogy nagy rózsaszín cimke volt mindkettő terméken jelezve, hogy mi az akciós ára. Erre azt a választ kaptam, hogy miért nem szóltam, az az én dolgom lenne. Mondtam, hogy elég nyilvánvaló és látható helyen volt kirakva. És persze még neki állt feljebb, csak mondta a magáét.

Azért én úgy gondolom, hogy neki tudnia kell, hogy mit kell nézni, és milyen akciók vannak, nem pedig csak ész nélkül húzgálni a kódokat a leolvasón!!!!! De ez csak az én magán véleményem!

Ha bárkinek volt valami hasonló tapasztalata, bátran írja le! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://exito.blog.hu/api/trackback/id/tr281941130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása